Nie można zalogować się przez FTP

Najczęściej spotykane problemy z przesyłaniem plików za pośrednictwem serwera FTP.

Nieprawidłowe dane logowania

Jeśli nie są Państwo pewni prawidłowych danych logowania FTP, prosimy o odwiedzenie zakładki "moje usługi" a następnie "szczegóły" dotyczące konta z którym są problemy. W tej sekcji należy zalogować się do cPanel i tam w zakładce "FTP accounts" można podglądnąć ustawione konta FTP oraz ustawić im nowe (znane) hasło. Odzyskanie hasła jest niemożliwe, można jedynie ustawić nowe.

Konta główne FTP (tworzone przy rejestracji serwerów wirtualnych) posiadają loginy w formacie [login]. Konta dodatkowe FTP (tworzone w panelu cPanel) posiadają loginy w formacie [nazwa]@[domena]. Hasło kont dodatkowych można zmienić tylko w panelu cPanel.
Dla konta głównego hasło jest hasłem logowania do cPanel!!!

Nieaktywna domena

Jeśli domena jest z jakiegoś powodu nieaktywna, należy się połączyć podając host serwer.polserwer.pl - gdzie "serwer" to nazwa maszyny na której ulokowany jest serwer wirtualny.

Tymczasowa blokada adresu IP przez serwer

Kilka nieudanych prób logowania powoduje 15-minutową blokadę adresu IP z którego następowały próby. Jeśli po kilku próbach logowania utracili Państwo dostęp do wszystkich usług (strony www, poczty, panelu cPanel), prosimy o odczekanie 15 minut.

Zablokowany port 21

Jeżeli mają Państwo problemy z połączeniem się z serwerem lub wylistowaniem zawartości katalogu, prosimy o sprawdzenie, czy nie posiadają Państwo zablokowanej komunikacji FTP przez:

  • zaporę ogniową
  • program antywirusowy
  • inne programy zwiększające bezpieczeństwo

Dodaj do ulubionych  Dodaj do ulubionych    Drukuj  Drukuj

Czy ta informacja była pomocna?


Powered by WHMCompleteSolution

Język: